این مطالعه به بررسی چگونگی تأثیر شیوه های نوآوری بنگاهها در ایده پردازی و رمزگذاری دانش می پردازد. ساختن
مطالعات قبلی در مورد نوآوری خدمات ، ما یک چارچوب سلسله مراتبی را توسعه می دهیم که شامل “فعالیت های” نوآوری شرکت ها است.
و “اقدامات” مربوط. سپس با استفاده از داده های نظرسنجی در شرکت های خدمات حقوقی انگلستان ، فرد را شناسایی می کنیم
شیوه هایی که در ایده پردازی و رمزگشایی موفق نقش دارند. مطالعه ما به درک ما کمک می کند
چگونه یک رویکرد ساختار یافته و سازمان یافته به نوآوری به نفع شرکت های خدمات حرفه ای است. شیوه های سودمند
شامل کارکرد چند منظوره ، ارتقاء کار گروهی مؤثر ، توسعه قابلیت تحقیق در خانه ،
داشتن یک تیم رهبری متعهد به نوآوری و داشتن روابط خارجی قوی است. شرکت ها با صاحبان
از خارج از بخش خدمات کانونی ، در این مورد خدمات حقوقی ، هم در ایده پردازی و هم در اثربخشی مؤثرتر است
رمزگذاری دانش شواهد کمی می یابیم که رقابت بر نوآوری تأثیر می گذارد ، و این حاکی از آن است که تنظیم مقررات
اگر نیروهای بازار به طور مؤثر عمل کنند باید ابتکارات در بخش خدمات حقوقی بهبود یابد