افزایش خریدهای دور از خانه از غذا ، آگاهی عمومی را نسبت به سیاستهای بهبود ارزش غذایی غذاهایی که در رستوران ها سرو می شوند ، انجام داد. در نتیجه ، ارائه گزینه هایی به مصرف کنندگان که بر سلامتی و سلامتی تأثیر می گذارند ، در صنعت مواد غذایی و رستوران ها به یک نگرانی رو به رشد تبدیل شده است ، همانگونه که در مقررات مربوط به برچسب زدن به مواد غذایی برای هدایت تصمیمات خرید مواد غذایی مصرف کنندگان برای غذای سالم مشهود است. این مطالعه یک بررسی تجربی از رفتار مصرف کنندگان در مورد خواندن برچسب زدن مواد غذایی در رستوران های ناهار خوری گاه به گاه است. این مطالعه چارچوب مفهومی اثرات پیشنهادی سازه ها را بر اهداف رفتاری مصرف کنندگان آزمایش می کند. یافته ها نشان می دهد متغیر نگرش به عنوان واسطه گر در رابطه بین هنجار ذهنی و قصد رفتاری عمل می کند. این مطالعه برای آکادمی ها با ارائه بینش از رابطه بین رفتار مصرف کنندگان و اطلاعات تغذیه ای در زمینه رستوران ها مفید است و با ارائه پیامدهای ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود درک مصرف کنندگان از موارد منو ، برای صنعت رستوران ها مفید است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.