در این مقاله به تازگی تحقیقات مربوط به مصرف کنندگان در تنظیمات بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی منتشر شده است. پنج موضوع مشخص شده است: (۱) فرهنگ دیجیتالی مصرف کننده ، (ii) پاسخ به تبلیغات دیجیتال ، (۳) اثرات محیط های دیجیتال بر رفتار مصرف کننده ، (IV) محیط های موبایل و (v) کلمه آنلاین دهان (WOM). در مجموع ، این مقالات از زوایای مختلفی در مورد تجربه ، تأثیرپذیری مصرف کنندگان و تحت تأثیر محیطهای دیجیتالی که در آن به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود تحت تأثیر قرار می گیرند ، پرتاب می کنند. هنوز چیز زیادی باید درک شود ، و دانش موجود تمایل دارد به طور نامتناسب روی WOM متمرکز شود ، که این تنها بخشی از تجربه مصرف کننده دیجیتال است. جهت تشویق محققان در نظر گرفتن طیف وسیع تری از پدیده ها ، جهت های مختلفی برای تحقیقات آینده ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.