این مطالعه به بررسی رابطه بین پیش بینی های مدیریت و پیش بینی های تحلیلگران می پردازد تا ببیند نقش تعدیل کننده برای اعتبار وجود دارد یا خیر. اعتبار مدیریتی با توانایی پیش بینی قبلی مدیریت و ساختار حاکمیتی شرکتی شرکت ارزیابی می شود. اعتبار تحلیلگر از طرف دیگر فقط با استفاده از توانایی پیش بینی قبلی آنها ارزیابی می شود. با استفاده از الگوبرداری معادلات ساختاری ، می دانیم که اعتبار مدیریت تا چه اندازه تحلیلگران اتکا بر اطلاعات موجود در پیش بینی درآمد اولیه مدیریت هنگام تهیه پیش بینی های خود تأثیر می گذارد. ما همچنین نقش تعدیل کننده ای برای اعتبار تحلیلگر در رابطه بین پیش بینی های اولیه اجماع تحلیلگران و بازنگری های پیش بینی مدیریت نشان می دهیم. یافته های ما اهمیت شهرت در انتشار اطلاعات سود را برجسته می کند.