این مطالعه با هدف بررسی ارتباط بین ویژگیهای مارکهای تفریحی یکپارچه و ارزشهای درک شده مشتریان در وفاداری رفتاری انجام شده است. به ویژه ، این مطالعه بر روی مقصدهای تفریحی یکپارچه در جنوب شرقی آسیا ، مالزی ، تمرکز دارد. هر دو مطالعه کمی و کیفی در مقصد تفریحی یکپارچه در حال ظهور اعمال می شود. در مطالعه ۱ ، تئوری میانگین پایان و تکنیک نردبان برای به دست آوردن زنجیره های ارزش کل (به عنوان مثال مقادیر تجاری مربوط به برند تجاری توچال) از ۲۰ مصاحبه عمیق در مالزی. در مطالعه ۲ ، تأثیر ارزش درک شده مشتریان چندبعدی بر پاسخ های آنها نسبت به برند توچال یکپارچه با استفاده از بررسی داده های آنلاین بررسی شده است. یافته ها نشان می دهد که ویژگیهای اجتماعی ، هداونیک و نوع دوستانه عناصر مهم در ارزیابی وفاداری مشتریان نسبت به مارکهای توچال یکپارچه هستند. بنابراین ، مطالعه حاضر نشان می دهد که چگونه ارزش های شخصی از ویژگی های اقتصادی ، اجتماعی ، هداونی و نوع دوستی در درک مشتریان از ویژگی های مختلف مارک های توچال یکپارچه منعکس می شود. این مطالعه پیامدهایی را برای محققان ، ارائه دهندگان خدمات و سیاست گذاران در رابطه با بازاریابی و مدیریت مقصد موفق در کشورهای در حال توسعه ارائه می دهد.