در این مقاله راه هایی که کاتالوگ طراحی منازل IKEA (2019) منعکس شده و ارزش های نولیبرالیالیسم که پایه و اساس جامعه امروزی است را بررسی می کند. این تلاش است تا جنبه های ایدئولوژیکی و شناختی ارتقاء طراحی خانه را به معنای کلامی طرح که در کاتالوگ منعکس شده است ، مرتبط سازد. با انجام این کار ، این مقاله یک رویکرد شناختی پراگما را برای ردیابی سرعت و فضاهای کلامی طراحی IKEA اتخاذ می کند. این تحلیل شناختی از یک لنز عملگرا و با تکیه بر استفاده از مجریها و گزاره های واضح آنها به دست می آید (Condoravdi and Lauer’s، ۲۰۱۱؛ Austin، ۱۹۶۲). این مقاله همچنین تواریخ باختین (۱۹۸۱) را با استعاره مفهومی چندمودالی (Forceville و Urios-Aparisi ، ۲۰۰۹) ترکیب می کند. جدول زمانی باختین برای بررسی ارتباط متقابل روابط زمانی و مکانی به تصویر کشیده شده در فروشگاه IKEA برای درک بهتر انواع هویت ها و ارزش های انتقال شناختی به کار می رود. تلفیق استعاره های مفهومی با chronotope به منظور تعریف پارادایم های تجربه شناختی مکانی و مادی بودن طراحی خانه IKEA در حالی است که آن را با منطق نئولیبرالیسم مرتبط می کند. یافته ها در ارتباط بین نئولیبرالیسم ، چه در نسخه های اتوپیایی و متناقض با آن ، و چه با گزینه های طراحی IKEA است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.