در این مقاله سعی شده است تنوع و ارتباط موانع ورود شرکتهای پرتغالی درک شود. براساس پرسشنامه ، برداشت شرکتهای پرتغالی با استفاده از نمونه ۱۶۸ شرکت مورد بررسی قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که هزینه های غرق شده ، نیازهای سرمایه ، هزینه های سرمایه و مضرات هزینه ها مهمترین موانع ورود هستند. با استفاده از تحلیل عاملی ، شش بعد اساسی از موانع ورود – سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ، رفتار استراتژیک ، ریسک سرمایه گذاری ، تبلیغات ، ضرر هزینه و ظرفیت – مشخص شد. این یافته ها در بین صنایع و اندازه شرکت ها کاملاً سازگار است. با این وجود ، بنگاه های خرد نسبت به بنگاههای اقتصادی و بنگاههای اقتصادی درک کمتری نسبت به موانع ورود دارند. برداشت شرکتهای پرتغالی از موانع ورود نشان می دهد که موانع ساختاری و استراتژیک هم مهم هستند و هم اینکه اثر موانع استراتژیک به خصوصیات ساختاری بازار بستگی دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.