این مقاله فرضیه ضمنی در ادبیات رو به رشد را مورد بررسی قرار می دهد که استفاده از رسانه های اجتماعی اساساً در شرکت های تجارت به کسب و کار (B2B) متفاوت از ادبیات تجاری تا مصرف کننده (B2C) موجود است. چرخه تعامل با مشتری Sashi (2012) برای مقایسه شیوه های سازمانی در رابطه با بازاریابی رسانه های اجتماعی در مدل های تجاری B2B ، B2C ، Mixed B2B / B2C و B2B2C استفاده شده است. ما با استفاده از ۴۴۹ پاسخ به یک ابزار پیمایشی مبتنی بر پانل اکتشافی ، ما به روشنی تفاوت در استفاده از رسانه های اجتماعی و اهمیت درک شده آن به عنوان یک کانال ارتباطی را تشخیص می دهیم. به طور خاص ما تفاوتهای مشخصی را در رابطه بین اهمیت رسانه های اجتماعی و اثربخشی درک شده از بازاریابی رسانه های اجتماعی در بین مدلهای تجاری شناسایی می کنیم. نتایج ما نشان می دهد که استفاده از رسانه های اجتماعی B2B با رویکردهای مدل تجاری B2C ، مخلوط و B2B2C متمایز است. به ویژه اعضای سازمان B2B ، رسانه های اجتماعی را به عنوان یک کانال از اثربخشی کلی پایین تر درک می کنند و آن را نسبت به سایر مدلهای تجاری کمتر برای استفاده جهت گیری در رابطه مهم می دانند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.