با استفاده از روش دو مرحله ای مختلط ، این مطالعه ابتدا با شناسایی یک کیفیت کیفی ، ابعاد برجسته تجربه اقامت در خانه را بر اساس محل تئوری صمیمیت مشخص می کند و سپس به صورت تجربی مکانیسمی را بررسی می کند که از طریق آن تجربه اقامت در خانه بر تجربه گردشگری تأثیر می گذارد و درک تصویر مقصد. شش بعد برجسته از تجربه اقامت در خانه (به عنوان مثال ، حضور در فضا ، حضور اجتماعی ، اشتراک دانش ، اشتراک فعالیت ، تعامل میزبان و تعامل مهمان) از طریق تحقیق کیفی مشخص می شود. با استفاده از ابزاری که برای اندازهگیری ابعاد برجسته تجربه اقامت در خانه بصورت جامع طراحی شده است ، این مطالعه نشان می دهد که حضور فضا ، حضور اجتماعی و اشتراک دانش به طور مثبت در تجربه معتبر گردشگری گردشگران نقش دارد. یافته ها همچنین نشان می دهد که اشتراک دانش ، اشتراک فعالیت و تعامل میزبان با تجربه فرهنگی گردشگران ارتباط مثبت دارد. تجارب فرهنگی و معتبر گردشگری گردشگران با درکهای شناختی و عاطفی آنها از تصویر مقصد رابطه مثبت دارند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.