با استفاده از روش دو مرحله ای مختلط ، این مطالعه ابتدا با شناسایی یک کیفیت کیفی ، ابعاد برجسته تجربه اقامت در خانه را بر اساس محل تئوری صمیمیت مشخص می کند و سپس به صورت تجربی مکانیسمی را بررسی می کند که از طریق آن تجربه اقامت در خانه بر تجربه گردشگری تأثیر می گذارد و درک تصویر مقصد. شش بعد برجسته از تجربه اقامت در خانه (به عنوان مثال ، حضور در فضا ، حضور اجتماعی ، اشتراک دانش ، اشتراک فعالیت ، تعامل میزبان و تعامل مهمان) از طریق تحقیق کیفی مشخص می شود. با استفاده از ابزاری که برای اندازه‌گیری ابعاد برجسته تجربه اقامت در خانه بصورت جامع طراحی شده است ، این مطالعه نشان می دهد که حضور فضا ، حضور اجتماعی و اشتراک دانش به طور مثبت در تجربه معتبر گردشگری گردشگران نقش دارد. یافته ها همچنین نشان می دهد که اشتراک دانش ، اشتراک فعالیت و تعامل میزبان با تجربه فرهنگی گردشگران ارتباط مثبت دارد. تجارب فرهنگی و معتبر گردشگری گردشگران با درکهای شناختی و عاطفی آنها از تصویر مقصد رابطه مثبت دارند.