معماری محصول باز یک کلید اصلی برای شخصی سازی محصول است ، زیرا این امکان را برای ادغام ماژول های شخصی شده در یک معماری محصول فراهم می کند تا نیازهای مشتری و اولویت مشتری را برآورده سازد. یک چالش مهم برای ادغام ماژول های شخصی در یک معماری محصول ، تعیین معماری مونتاژ بهینه در هنگام توجه به انتظارات بازار و محدودیت های تولید است. در این مقاله ، یک روش بهینه سازی برای تعیین معماری طراحی محصول شخصی که شامل ترجیحات مشتری شخصی است ، ارائه شده است. اول ، یک سلسله مراتب تصمیم گیری برای توصیف تصمیمات طراحی یکپارچه در معماری محصول ، از جمله تعیین تنوع محصول ، انتخاب نوع ماژول و پیکربندی ماژول شخصی ارائه شده است. در مرحله بعد ، یک مدل سود به عنوان یک متریک عملکرد کلی تدوین شده است که ترجیحات مشتری و هزینه تولید را در بر می گیرد. الگوهای سیستماتیک و تصادفی ترجیحات مشتری متنوع با ترکیب تجزیه و تحلیل ترکیب و تقسیم بازار با یک مدل ترکیبی معمولی چند متغیره مدل شده است. ابزارهای محصول مشتری خاص در بازار هدف و احتمال خرید محصول آنها از طریق شبیه سازی مونت کارلو ، که در محاسبه سود گنجانیده شده است ، تخمین زده می شود. محدودیت های تولید بر روی فرایندها و مواد گنجانده شده است زیرا آنها بر برنامه ریزی تولید کننده در انواع ماژول های نامزد و استراتژی های تولید ماژول های شخصی تأثیر می گذارند. این مدل ها برای تعیین معماری خانواده محصول استفاده می شود که سود را با تعیین بهینه عرضه انواع محصول ، ترکیب ماژول و پیکربندی ماژول شخصی از طریق الگوریتم ژنتیکی به حداکثر می رساند. روش پیشنهادی توسط یک نمونه طراحی معماری دوچرخه شخصی نشان داده شده است.

معماری محصول باز یک کلید اصلی برای شخصی سازی محصول است ، زیرا این امکان را برای ادغام ماژول های شخصی شده در یک معماری محصول فراهم می کند تا نیازهای مشتری و اولویت مشتری را برآورده سازد. یک چالش مهم برای ادغام ماژول های شخصی در یک معماری محصول ، تعیین معماری مونتاژ بهینه در هنگام توجه به انتظارات بازار و محدودیت های تولید است. در این مقاله ، یک روش بهینه سازی برای تعیین معماری طراحی محصول شخصی که شامل ترجیحات مشتری شخصی است ، ارائه شده است. اول ، یک سلسله مراتب تصمیم گیری برای توصیف تصمیمات طراحی یکپارچه در معماری محصول ، از جمله تعیین تنوع محصول ، انتخاب نوع ماژول و پیکربندی ماژول شخصی ارائه شده است. در مرحله بعد ، یک مدل سود به عنوان یک متریک عملکرد کلی تدوین شده است که ترجیحات مشتری و هزینه تولید را در بر می گیرد. الگوهای سیستماتیک و تصادفی ترجیحات مشتری متنوع با ترکیب تجزیه و تحلیل ترکیب و تقسیم بازار با یک مدل ترکیبی معمولی چند متغیره مدل شده است. ابزارهای محصول مشتری خاص در بازار هدف و احتمال خرید محصول آنها از طریق شبیه سازی مونت کارلو ، که در محاسبه سود گنجانیده شده است ، تخمین زده می شود. محدودیت های تولید بر روی فرایندها و مواد گنجانده شده است زیرا آنها بر برنامه ریزی تولید کننده در انواع ماژول های نامزد و استراتژی های تولید ماژول های شخصی تأثیر می گذارند. این مدل ها برای تعیین معماری خانواده محصول استفاده می شود که سود را با تعیین بهینه عرضه انواع محصول ، ترکیب ماژول و پیکربندی ماژول شخصی از طریق الگوریتم ژنتیکی به حداکثر می رساند. روش پیشنهادی توسط یک نمونه طراحی معماری دوچرخه شخصی نشان داده شده است.

رفتن به محتوا