این مطالعه ترکیبی از بازاریابی بین المللی است که توسط مک دونالد در دو بازار مهم مختلف انجام شده است. هدف تجزیه و تحلیل و درک شباهت ها و تفاوت های اجرای استراتژی ترکیبی بازاریابی بین المللی توسط شرکت است. با استفاده از تجزیه و تحلیل مقایسه ای ، این مطالعه بر رویکرد ۴P از ترکیب بازاریابی استوار است که مبتنی بر محصول ، قیمت ، ارتقاء و تحلیل مکان است. برای این مطالعه از استراتژی بازاریابی مک دونالد در چین و هند استفاده شده است. این مطالعه نشان داد که مک دونالد انواع مختلفی از ۴P خود را در ترکیب بازاریابی بین المللی خود بر اساس هر دو روش محلی سازی و جهانی سازی اتخاذ کرده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.