در این مقاله به تحقیق در مورد علم اقتصاد ، ایلینور استروم ، نوبل ، اقتصاد پرداخته شده است. این استدلال می کند که تحلیل او از همکاری درازمدت جامعه حاوی بینش های مهمی برای روابط عمومی ، به ویژه در حوزه تعامل جامعه است. این مقاله با توجه به تمرکز اوستروم در مدیریت منابع مشترک استخر ، اهمیت سازمانهایی را اتخاذ می کند که نگرش متقابل را نسبت به محیط ذینفعان خارجی اتخاذ می کنند. همچنین ، این عمل روابط عمومی را با ارتقاء عوام اجتماعی مرتبط می سازد. سپس دیدگاه های Ostrom را در مورد نقشی که ارتباط چهره به چهره در تولید سرمایه اجتماعی و هنجارهای رفتاری که موجب تقویت همکاری می شود ، بررسی می کند. مقاله با بحث درمورد پیامدهای این یافته ها برای اعمال روابط عمومی در سازمان ها به پایان می رسد و زمینه هایی برای تحقیقات بیشتر پیشنهاد می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.