مقاومت بازار در رابطه با گردشگری زیست محیطی و اخلاقی مورد مطالعه قرار گرفته است ، در حالی که مقاومت مبتنی بر سبک زندگی کمتر مورد توجه قرار گرفته است. این مطالعه به بررسی گروهی از مسافران طولانی مدت ، یعنی «عشایر جهانی» می پردازد که با ایجاد تغییرات طولانی مدت در شیوه زندگی ، درگیر شدن در سادگی داوطلبانه و مبادله غیرپولی ، از صنعت گردشگری جلوگیری می کنند. آنها با تعامل با افراد محلی به دنبال اصالت هستند و این روند افزایشی را نشان می دهد. بیشتر گردشگران معمولی نیز به دنبال تجربیات مشابه هستند و چالش هایی را برای صنعت گردشگری به وجود می آورد. با استفاده از تئوری های فوکلدیان ، مقاومت در برابر بازار عشایری جهانی متناقض است زیرا بازار را نیز تقویت می کند. با این حال ، حتی اگر جزئی ، مقاومت عشایر جهانی به ما یادآوری کند که گردشگری فقط یک صنعت نیست. همچنین بین افراد خصوصی ، با یا بدون واسطه مذاکره می شود ، که خواستار تجدید نظر در مفهوم “جهانگردی” است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.