از فیس بوک و رسوایی کمبریج آنالیتیکا گرفته تا فولکس واگن و “دیزلگیت” موضوع مسئولیتهای شرکتها و در واقع بی مسئولیت شرکتها در دستور کارهای سیاسی و اجتماعی بسیار زیاد است. با این حال ، با وجود اهمیت جهانی آن ، معنای مسئولیت های شرکت ها و همچنین مسئولیت های شرکت ها در جامعه همچنان مورد بحث است. اقدامات مربوط به مسئولیت شرکتها همچنین در شرکتها ، صنایع و از نظر جغرافیایی بسیار متفاوت است و هنوز در حال تحول است. هدف از این مقاله ، روشن شدن وضعیت فعلی دانش در مورد مسئولیت های شرکت است. به طور خاص ، در مورد معنای مسئولیت های شرکت و همچنین تشریح مباحث اصلی در مورد مسئولیت شرکتها و مشاغل گسترده تر در جامعه بحث می شود. در ادامه شیوه های مسئولیت شرکت ها و بی مسئولیت پذیری در حوزه های مختلف را مورد بررسی قرار می دهد. جغرافیای مسئولیت شرکتها نیز مورد بررسی قرار می گیرد ، از جمله چگونگی و چگونگی درک و عملکرد آن از نظر مکانی متفاوت است. سرانجام ، آینده تحقیق و عمل در مورد مسئولیت شرکتها در نظر گرفته می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.