این مطالعه به بررسی عوامل مزیت رقابتی در خدمات گردشگری برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا-۲۸ در دوره ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۳۳ می پردازد. پس از گسترش روش Balassa برای اندازه گیری مزیت های رقابتی ، یک مدل داده پانل پویا برای توضیح درایورهای آنها اجرا می شود. تجزیه و تحلیل اقتصادسنجی نشان می دهد که متغیرهای نسبت خاص فاکتور و همچنین متغیرهای مربوط به تئوری تجارت جدید ، در تبیین مزیت های رقابتی بین المللی در جهانگردی نقش بسزایی دارند. در عین حال ، عوامل مرتبط با تئوری تجارت جدید به تقویت این مزایا کمک می کند. به نظر می رسد یافته های ما در مورد ارتباط آماری منفی بین مزیت های رقابتی در گردشگری و بهره وری کلی کشور ، که توسط تولید ناخالص داخلی سرانه اندازه گیری می شود ، جالب توجه است. برخی از پیامدهای سیاسی و مدیریتی کار را نتیجه می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.