موج اخیر سرمایه گذاری های لوکس در چین یک نیاز مهم برای درک برندهای لوکس در چین ایجاد کرده است. مؤلفه مهم این حوزه تحقیق ، مفهوم کشور مبدا (CoO) است. شرکتهای سرمایه گذاری چینی از انجمن های چند کشور استفاده می کنند که این کشور را به یکی از مکان های مناسب برای مطالعه پدیده جدید مارک های هیبریدی تبدیل می کند. این مرحله جدیدی از تکامل تحقیقات CoO را نشان می دهد. یافته های حاصل از یک تحقیق مفهومی و یک مطالعه اکتشافی برای تهیه یک مدل مفهومی برای مدیریت وابستگی CoO برای مارک های هیبریدی در چارچوب مارک های لوکس چینی استفاده می شود. پیامدهای عملی به مدیران برند کمک می کند تا بفهمند که نمایندگان CoO یک برند لوکس “چینی” را ساخته و از طرف دیگر ، چگونه می توانند اعتبار تجاری را با نشانه های CoO Western بهبود دهند.