مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) همواره به عنوان یک کار اساسی برای افزایش رضایت مشتری برای بانکداری تلفن همراه (m-banking) در نظر گرفته می شود و مانند سایر حوزه های بازاریابی دائما در حال تحول و به روز رسانی است. همچنین استفاده گسترده از بانکداری تلفن همراه توسط کاربران اینترنت ، بانکداری الکترونیک را ترغیب به استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در استفاده از بانکداری می کند. در این مقاله ، تأثیرات استفاده از سیستم CRM در پذیرش m-banking بر رضایت مشتری و تعامل ، که مهمترین عامل موفقیت صنعت بانکی محسوب می شود ، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. مطالعه موردی این مقاله ، بانکهای الکترونیکی برتر ایران و جامعه آماری نمونه ای از آن ، مشتریان این بانک ها است و از یک مدل مفهومی برای تحلیل استفاده از تصویب بانکداری موبایل بر تعامل و رضایت مشتری استفاده شده است. عواملی که به عنوان متغیرهای مؤثر در این مدل بر رضایت مشتری و تعامل مشتری معرفی می شوند عبارتند از: تعهد عاطفی ، اعتماد ، وفاداری ، تمایل به مراجعه مجدد ، تعداد بازدیدها ، سودآوری و مشارکت. جمع آوری اطلاعات در این مقاله با تکمیل ۲۴۳ پرسشنامه توسط کارکنان ارتباط با بخش مشتریان این بانک ها و مشتریان آنها انجام می شود. نتایج تجزیه و تحلیل آماری انجام شده بر روی این داده ها نشان می دهد که کلیه متغیرهای مورد بحث در مدل ، به جز اعتماد ، تأثیر مثبتی بر رابطه و رضایت مشتری دارند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.