این مقاله برگرفته از مطالعه نکات رفتاری مصرف کنندگان اروپایی برای خرید مواد غذایی برای چهار محصول غذایی در شش کشور است. روش تحلیلی از یک مدل معادلات ساختاری در چارچوب بازاریابی الگوی کیفیت-ارزش-رضایت-وفاداری (QVSL) استفاده می کند. این مقاله بر روی نسخه های کشور مبتنی بر مدل تمرکز دارد. این نمونه شامل ۵۰۷۲ مصرف کننده معمولی از چهار محصول است و شامل مصرف کنندگان غذاهای معمولی ، غذاهای کم مصرف و غذاهای ارگانیک است. این مدل تعیین کننده اهداف نیات رفتاری به سمت غذاهایی است که مصرف کنندگان مرتباً خریداری می کنند. بعلاوه ، این امکان را برای بررسی پتانسیل غذاهای کم مصرف و غذاهای ارگانیک فراهم می کند. نتایج نشان می دهد سهم رضایت ، ارزش درک شده و کیفیت درک شده در بهبود اهداف رفتاری و اینکه چگونه این سازه ها می توانند در بهبود اثربخشی بازاریابی غذاهای معمولی ، کم کیفیت و ارگانیک به مصرف کنندگان موجود و بالقوه کمک کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.