این مقاله برگرفته از مطالعه نکات رفتاری مصرف کنندگان اروپایی برای خرید مواد غذایی برای چهار محصول غذایی در شش کشور است. روش تحلیلی از یک مدل معادلات ساختاری در چارچوب بازاریابی الگوی کیفیت-ارزش-رضایت-وفاداری (QVSL) استفاده می کند. این مقاله بر روی نسخه های کشور مبتنی بر مدل تمرکز دارد. این نمونه شامل ۵۰۷۲ مصرف کننده معمولی از چهار محصول است و شامل مصرف کنندگان غذاهای معمولی ، غذاهای کم مصرف و غذاهای ارگانیک است. این مدل تعیین کننده اهداف نیات رفتاری به سمت غذاهایی است که مصرف کنندگان مرتباً خریداری می کنند. بعلاوه ، این امکان را برای بررسی پتانسیل غذاهای کم مصرف و غذاهای ارگانیک فراهم می کند. نتایج نشان می دهد سهم رضایت ، ارزش درک شده و کیفیت درک شده در بهبود اهداف رفتاری و اینکه چگونه این سازه ها می توانند در بهبود اثربخشی بازاریابی غذاهای معمولی ، کم کیفیت و ارگانیک به مصرف کنندگان موجود و بالقوه کمک کنند.