در این مقاله یک نوع شناسی از فضاهای خلاق ارائه شده است که مربوط به تسهیل فرآیندهای کار خلاقانه و یادگیری برای طراحان است. با استفاده از تحقیقات کیفی کاربر با کاوشگرهای فرهنگی در یک موسسه تفکر طراحی ، این نوع شناسی پنج نوع فضای مختلف خلاق را به همراه پنج ویژگی فضایی مرتبط شناسایی می کند. مقاله ویژگی ها و معیارها را برای هر نوع و کیفیت ارائه می دهد و نتایج را در یک چارچوب خلاصه می کند. یک مطالعه دوم در زمینه یک پزشک ، این یافته ها را تأیید کرد. کار ارائه شده در این مقاله به درک بهتر تأثیر محیط ساخته شده برای طراحی خلاقانه در آموزش و تمرین کمک می کند و ممکن است از طراحان و مربیان الهام بخش برای بهبود طراحی محیط های کاری خود باشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.