محیط های فعالیت بدنی مدرسه از جمله محیط بدنی (به عنوان مثال ، امکانات ، تجهیزات) و محیط اجتماعی (به عنوان مثال ، معلمان و همسالان) از فعالیتهای بدنی کودکان در مدرسه پشتیبانی اساسی می کنند. با استفاده از تئوری خود تعیین کننده ، این مطالعه با هدف آزمایش سه مدل میانجیگری بین محیط های فعالیت بدنی مدرسه و نتایج مرتبط با PE (یعنی تلاش در PE و آمادگی جسمی) از طریق ارضای نیاز اساسی روانشناختی (BPNS) در بین کودکان اسپانیایی در شرکت کنندگان در ایالات متحده انجام شد. ۲۱۵ کودک کلاس چهارم و پنجم اسپانیایی اسپانیایی (Mage = 10.66 سال) ، که (a) یک نظرسنجی اندازه گیری محیط فعالیت بدنی مدرسه ، BPNS ، و تلاش در PE ، و (ب) باتری تست FITNESSGRAM® ارزیابی تناسب قلبی و تنفسی آنها ، آمادگی بدنی و ترکیب بدن. مدل سازی معادلات ساختاری نشان داد که با کنترل سن ، محیط های فعالیتهای بدنی مدرسه تلاش مثبت در PE را از طریق وساطت جزئی BPNS و آمادگی جسمانی از طریق واسطه کامل BPNS پیش بینی می کند. این یافته ها نقش بالقوه محیط های مدرسه را در پیش بینی سلامت و تناسب اندام کودکان اسپانیایی برجسته می کند. بر این اساس ، ایجاد امکانات کافی برای فعالیت بدنی و فراهم آوردن فعالیتهای فرهنگی مناسب برای تقویت یادگیری کودکان اسپانیایی در PE می باشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.