تناسب فرد – محیط ساختاری بالغ است که در برخی رشته های دانشگاهی کاربرد دارد. با این حال ، بندرت در صنعت جهانگردی به کار رفته است. در این تحقیق ، چگونگی درک مناسب از اعضای تور و متناسب با اعضای رهبر تور در یک تور بسته گروهی ، بر احساسات مثبت گردشگران ، گزارش تور و رضایت وی تأثیر گذاشته است. نمونه گیری هدفمند انجام شد و ۴۸۲ پرسشنامه معتبر به دست آمد. داده ها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد که تناسب اعضای تور و متناسب با رهبر تور ، ارتباط مستقیمی با احساسات مثبت گردشگران و گزارش تور دارد. علاوه بر این ، احساسات مثبت گردشگران روی گزارش تور تأثیر مثبت گذاشت و گزارش تور نیز بر رضایت گردشگران تأثیر مثبت گذاشت. مشارکت این پژوهش این است که تئوری متناسب بودن شخص – محیط را در ادبیات جهانگردی گنجانیده است. علاوه بر این ، این کمیته متناسب با ارتباط کمیت بین اعضای گروه و احساسات مثبت گردشگران ، گزارش و رضایت در محیط های گردشگری ، ادبیات متناسب را گسترش می دهد. این یافته ها اطلاعات عملی را برای آژانس های مسافرتی و رهبران تور فراهم می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.