در این مقاله از ادبیات دانشگاهی گسترده برای بررسی رابطه بین پرخاشگری مالیاتی و مسئولیت اجتماعی شرکت استفاده شده است. پرخاشگری مالیاتی و مسئولیت اجتماعی شرکتها از دیرباز مباحث تحقیق طولانی بوده اند که هر کدام دارای ابعاد اخلاقی و پیامدهای اخلاقی قابل توجه در ادارات متمایز ادبیات دانشگاهی هستند. بحث در مورد ماهیت و میزان ارتباط بین پرخاشگری مالیاتی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها از حدود پانزده سال پیش با دیدگاه های ارائه شده از رشته های مختلف با استفاده از انواع روش ها و دیدگاه های تئوری پدیدار شد. با وجود این ادبیات ، رابطه بین پرخاشگری مالیاتی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها همچنان مشاجره است. برای شناسایی و بحث در مورد مضامین اصلی ادبیات ، از یک مرور ادبیات تلفیقی استفاده شده است و جهت هایی برای تحقیقات آینده پیشنهاد می شود. نتایج بررسی چهار موضوع اصلی را نشان داد: ماهیت و هدف مالیات ، تحقیقات تجربی ، دیدگاه هنجاری و دیدگاه های نظری. پیامدهای تحقیقات آینده از ادبیات برای تشویق توسعه هدفمند دانش در مورد رابطه ترسیم شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.