تحقیقات قبلی نشان می دهد که در یک بازار IPO ، جایی که سرمایه گذاران دانش کمی از شرکت های IPO دارند ، رسانه ها نقش مهمی در تسهیل یا مهار روند شکل گیری برداشت دارند. در این مقاله ، لحن و خوانایی رسانه ها برای شرکت های IPO در طول بحران مالی جهانی به منظور درک نقش رسانه ها در شرایط نامشخص محیط اقتصادی بررسی شده است. یافته های ما نشان می دهد که لحن اما خوانایی رسانه ها تحت شرایط مختلف بازار متفاوت است. به ویژه ، می فهمیم که لحن در رسانه در اوقات خوب مطلوب تر است ، کمتر در بد. ما پیشنهاد می کنیم که رسانه ها از این واقعیت آگاه باشند که مقالات خبری مثبت (منفی) بیشتر (کمتر) احتمال تقاضای خرده فروشی سهام را افزایش می دهند و بنابراین ، سعی کنید شرط های خود را در دوره بحران محافظت کنید و نمی خواهید غیر ضروری ایجاد کنید. توجه در یک محیط نامشخص
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.