این تحقیق به بررسی چگونگی و عدم کار پرسنل در نمایشگاه های نمایشگاه توسط غرفه داران با ترجیحات شرکت کنندگان برای کارکنان در این کانال سازگار است. با استفاده از داده های ثانویه از ۹۲۱۵ شرکت کننده و ۸۸۵ غرفه دار ، مشاهده می کنیم که نسبت به ترجیحات شرکت کنندگان ، غرفه داران به طور قابل توجهی با کادر فنی آشنا نیستند ، در حالی که با کارمندان / مدیران ارشد و فروش و بازاریابی کار می کنند. مقایسه های اضافی بین شرکت کنندگان که تصمیم گیرنده و در مقابل تأثیرگذار در روند خرید هستند ، بین شرکت کنندگان در انواع مختلف بنگاه ها (B2B در مقابل B2C ، بزرگ در مقابل بنگاه های کوچک) و بین شرکت کنندگان در نمایشگاه هایی که در حوزه جغرافیایی متفاوت هستند ، حاکی از قابل توجه بودن است. تناقضات بین ترجیحات شرکت کنندگان و کارکنان توسط غرفه داران ادامه دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.