این تحقیق به بررسی چگونگی و عدم کار پرسنل در نمایشگاه های نمایشگاه توسط غرفه داران با ترجیحات شرکت کنندگان برای کارکنان در این کانال سازگار است. با استفاده از داده های ثانویه از ۹۲۱۵ شرکت کننده و ۸۸۵ غرفه دار ، مشاهده می کنیم که نسبت به ترجیحات شرکت کنندگان ، غرفه داران به طور قابل توجهی با کادر فنی آشنا نیستند ، در حالی که با کارمندان / مدیران ارشد و فروش و بازاریابی کار می کنند. مقایسه های اضافی بین شرکت کنندگان که تصمیم گیرنده و در مقابل تأثیرگذار در روند خرید هستند ، بین شرکت کنندگان در انواع مختلف بنگاه ها (B2B در مقابل B2C ، بزرگ در مقابل بنگاه های کوچک) و بین شرکت کنندگان در نمایشگاه هایی که در حوزه جغرافیایی متفاوت هستند ، حاکی از قابل توجه بودن است. تناقضات بین ترجیحات شرکت کنندگان و کارکنان توسط غرفه داران ادامه دارد.