در این فصل چگونگی بینش مصرف کننده ، شواهد تحقیق و علوم تغییر رفتار ، ابتکارهایی برای کاهش تقاضا برای محصولات پنگولین مرتبط و تقویت شده است. تجارت در محصولات مختلف حیات وحش ، از جمله آنهایی که از پانگوین ها استفاده می شود ، از لحاظ تاریخی با تمرکز بر برداشت و تنظیم تجارت کنترل شده است. با این حال ، اهمیت اجرای اقدامات جانبی تقاضای مکمل برای مختل کردن میل مصرف کننده و شکل گیری مجدد انگیزه ، به طور فزاینده ای شناخته می شود. این فصل خوانندگان را به بینش تحقیق فعلی در مورد خریداران و کاربران محصول pangolin ، قبل از معرفی برخی از تئوری های تغییر رفتار و اصول بازاریابی اجتماعی با پتانسیل برای اطلاع رسانی در زمینه طراحی ابتکاری و پیام های ارتباطی ترغیب می کند. زمینه های فرهنگی ، مالی و اجتماعی-سیاسی نیز در نظر گرفته شده است. علیرغم پتانسیل علوم رفتاری برای کمک به کاهش بازار محصولات پنگولین ، جذب پزشک کم است: بنابراین ، این فصل قصد دارد تا از طریق تمرکز نهایی روی چارچوبهای مناسب برای اقدام ، به آن توجه کند.