Origin یک ویژگی غذایی است که در جهان در حال افزایش است. با این حال ، تحقیقات در مورد چگونگی درک و استفاده از این ویژگی از این ویژگی در گزینه های قهوه فاقد درک هستند. این فصل به تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در مورد انتخاب قهوه در دو سطح مختلف مبدا می پردازد: منطقه ای (دو منطقه قهوه در برزیل) و ملی (مقایسه ای بین قهوه از برزیل و کلمبیا). هدف از این فصل درک رفتار مصرف کننده در مورد انتخاب قهوه و همچنین برجسته کردن منشاء قهوه به عنوان یک ویژگی مهم در تولید و تجاری سازی است. نتایج ما نشان می دهد که شرکت کنندگان ترجیح می دهند در یک منطقه به رسمیت شناخته شده سنتی ، در مقایسه با غیر سنتی (در برداشت خود). به طور کلی ، ما نشان می دهیم که مصرف کنندگان منشأ را به عنوان یک ویژگی پیچیده درک می کنند که بخش های مختلفی از فرآیند انتخاب مواد غذایی مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهد. این فصل با نشان دادن چگونگی رفتار مصرف کنندگان در مورد منشاء قهوه در متن برزیل ، به اعتبار و تمایز محصول در بخش قهوه کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.