بسیاری از سازمان ها برای توسعه پایدار نوآوری سبز را انجام می دهند ، اما همه موفقیت آمیز نیستند. براساس چارچوب سازمان-فناوری-محیط ، این مطالعه چگونگی آمادگی شرکتها برای نوآوری سبز را از نظر آمادگی فناوری ، آمادگی سازمان و آمادگی محیطی بررسی می کند. این فرضیه را ایجاد می کند که شرایط لازم و کافی در هر بعد ، نوآوری سبز را فعال و تسهیل می کند ، و از طریق میانجی عملکرد محیطی و عملکرد شرکت به مزیت رقابتی منجر می شود. برای آزمایش مدل تحقیق ، مشاهدات نظرسنجی از ۳۴۰ شرکت در چین جمع آوری شد. با حمایت از روابط فرضیه ، نتایج نشان می دهد که شرایط لازم و کافی در همه ابعاد ، سهم بسزایی اما تا حدودی متفاوت در موفقیت نوآوری سبز دارد. ابزار سنجش و چارچوب تحقیق ، ابزاری برای ارزیابی سازمانها برای تهیه استراتژی تهیه و اجرای نوآوری سبز برای نتایج بهینه پایداری فراهم می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.