اهداف این مقاله شناسایی عوامل اصلی شاخص های خروجی نوآوری (محصول ، فرآیند ، سازمان ، بازاریابی ، محصولات جدید برای شرکت و محصولات جدید در بازار) بنگاههای خدمات دانش بنیان اسپانیایی (KIS) ، آنها را با گروههای دیگر بنگاههای خدمات فاقد دانش (NoKIS) و بنگاه های تولیدی مقایسه کرده و تحولات آنها را در دوره ۲۰۰۴–۲۰۱۲ ، یعنی بلافاصله قبل و بعد از بحران ۲۰۰۸ بررسی کنید. ما از داده های میکرو پانل PITEC استفاده کرده و شرکت ها را با توجه به بخش فعالیت و شدت آنها در استفاده از فناوری و دانش ، به چهار دسته تقسیم و دسته بندی کرده ایم. نتایج تجربی مطالعه ما تأیید می کند که عوامل اصلی تولید نوآوری موارد زیر است: همکاری با سایر شرکا برای نوآوری ، شدت تحقیق و توسعه و اندازه شرکت. این عوامل تعیین کننده نه تنها برای شرکت های KIS بلکه برای سایر مقوله های دیگر نیز مرتبط هستند. با این وجود ، تأثیر همکاری برای بنگاههای KIS برای همه شاخص های خروجی نوآوری به جز نوآوری فرایند مهمتر است. سرانجام ، با توجه به تکامل عوامل اصلی در طول دوره مورد بررسی ، نتایج نشان می دهد که آنها واقعاً تحت تأثیر بحران نبوده اند. اگرچه همه شاخص های تولید نوآوری تأثیرات واضحی از چرخه اقتصادی نشان می دهد ، عوامل اصلی نه تنها یکسان هستند ، بلکه تأثیر آنها اساساً در طول دوره پایدار است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.