سیستم عامل جدیدی به نام سیستم ذخیره سازی و تخلیه بارگذاری بتن چند سیلندر (MCPSO) برای توسعه میدان نفتی حاشیه ای پیشنهاد شده است. این ساخته شده توسط مواد متعدد ، از جمله بتن و فولاد است. مخزن بیرونی توسط بتن ساخته می شود و فولاد برای مخزن داخلی تصویب می شود که برای ذخیره روغن و بالاست آب مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح از مزایای سازه و همچنین مصالح استفاده می کند. شمع مکش به عنوان پایه لنگر تصویب شده است که باعث می شود این سکوی آسان نصب و استفاده مجدد شود. هر دو مدل ساختاری و هیدرودینامیکی MCPSO با روش المان محدود (FEM) ایجاد شده اند. در مرحله اول ، مطالعه استقلال مش برای اطمینان از صحت محاسبه انجام می شود. از آنجایی که استحکام کششی بتن بسیار پایین تر از مقاومت فشاری است ، یک سری دوره بازگشت برای تحلیل تنش کششی سازه انتخاب می شود. سپس توزیع ها و ارزش شدید استرس مورد مطالعه قرار می گیرد. علاوه بر این ، تنظیمات پارامترهای بسترهای نرم افزاری برای نشان دادن و مطالعه عوامل تأثیر توزیع استرس بالا صورت گرفته است. نتایج نشان می دهد که هیچ تعامل واضحی بین مخزن بیرونی بتن و مخزن داخلی استیل وجود ندارد و طراحی مفهومی مخزن دو لایه تضمین می کند که انتقال تنش مخازن داخلی و خارجی روشن است. با توجه به تجزیه و تحلیل ساختاری ، بار موج ممکن است باعث افزایش تنش در مخازن بتونی شود ، در حالی که نوار فرمت و همچنین شکل خط آب در توزیع تنش کششی زیاد تأثیر دارند. بنابراین برای کاهش فشار نیروی موج بر روی سکو باید تنظیمات معقولی از شکل خط آب انجام داد.