این تحقیق با هدف نشان دادن چگونگی طراحان خرده فروشی از طریق مصاحبه همدلانه و گوش دادن به داستانی که خرده فروشان در مورد مفهوم خرده فروشی خود می گویند ، می توانند وظیفه طراحی خرده فروشی را برنامه ریزی کنند ، ناسازگاری هایی را که با استفاده از “نقشه موضوعی طراحی خرده فروشی” ایجاد نشده اند را برنامه ریزی کرده و مشاوره بهتری را ارائه دهند. خرده فروشان
با استفاده از خرده فروشی مستقل به عنوان نمونه ، مقاله به عنوان مصاحبه همدلی مورد توجه قرار می گیرد ، طراحی خرده فروشی را به عنوان یک رشته مربوط به استراتژی خرده فروشی تقویت می کند و نقش احساسات را در رابطه مشتری – خرده فروش در رابطه با استراتژیک روشن می کند.