در حالی که بازاریابان اغلب پیشنهادات خود را برای جلب توجه مخاطبان زن یا مرد طراحی می کنند ، دیدگاه سنتی در مورد جنسیت در حال تغییر است. این تحقیق به بررسی (۱) تأثیر جنسیت بر درک و ارزیابی جذابیت تجسم بازاریابی در هماهنگی متفاوت از جمله (۲) مکانیسمهای اساسی در ایجاد اختلافات جنسیتی و (۳) نقشهای افتراقی جنس بیولوژیکی و هویت جنسیتی می پردازد. با استفاده از فرضیه انتخاب و نظریه خود سازگاری ، استدلال می کنیم که مصرف کنندگان هارمونی بینایی را در سه مرحله مجزا پردازش می کنند: (الف) مرحله اولیه که جنس بیولوژیک آنها نقش ایفا می کند ، (ب) مرحله میانی که مصرف کننده تلاش شناختی را ارزیابی می کند ، و (ج) مرحله اواخر که مصرف کنندگان متناسب بودن طرح و خود ، از جمله هویت جنسیتی خود را ارزیابی می کنند. چهار مطالعه این گزاره ها را با استفاده از روشهای مختلط ، انواع تصاویر بازاریابی و مفاهیم مختلف جنسیت آزمایش می کنند. ما درمی یابیم که رابطه جنسی بیولوژیکی به دلیل توانایی پردازش افتراقی مردان و زنان ، در مرحله اولیه درک هارمونی بینایی نقش تعدیل کننده ای را ایفا می کند ، در حالی که هویت جنسیتی بعداً در مرحله بازتاب دهنده ارزیابی هماهنگی بینایی نقش مهمی را ایفا می کند. پیامدهای مدیریتی برای بازاریابی جنسیتی و راه های تحقیق آینده مشخص شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.