در طی چند دهه گذشته ، محققان روشهایی را برای درک چگونگی تجربه گذشته مردم جهان گسترده تر خود ایجاد کرده اند. بخش اعظم این بازسازی ها بر روی مناظر و حرکت انجام شده است ، و نشان می دهد که چگونه افراد از نظر بصری محیط خود را مشاهده می کنند و از طریق آن حرکت می کنند. با این حال ، این بازسازی ها تمایل به نادیده گرفتن معنای دیگری دارند که نقش مهمی در تجربه مردم جهان وسیع تر و بدنی دارند: یعنی صدا. در حالی که موضوع صدا در سطح نظری در پدیدارشناسی مطرح شده است و از طریق مطالعه فزاینده “باستان شناسی آکوستیک” در سطح سایت به آن نزدیک شده است ، اما در سطح چشم انداز کاربردهای محدودی وجود داشته است. این مقاله چگونگی استفاده از فناوری GIS برای مدل سازی مناظر صوتی را نشان می دهد ، و به بررسی چگونگی شنیدن مردم از محیط پیرامون خود می پردازد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.