موضوع تحقیق ما شیوه های مدیریت زیست محیطی (EMPs) است که توسط شرکتهای کوچک و متوسط ​​هتلها (SMHEs) به منظور توسعه مدلهای تجاری پایدار اتخاذ شده است. هدف این است که به تجزیه و تحلیل شیوه های عملیاتی ، ارتباطی و سازمانی و کشف اینکه آیا در دسترس بودن مشوق های عمومی ، SMHE ها را به اتخاذ EMP تشویق می کند یا خیر ، و در صورت انجام این کار ، چگونه می پردازد. ما از یک چارچوب مبتنی بر یک رویکرد چند بعدی با توجه به طبقه بندی پیشنهادی González-Benito و González-Benito (2006) استفاده می کنیم و برای جلب اهمیت بازیگر عمومی یک متغیر تکمیلی (دسترسی به یارانه ها) اضافه می کنیم. این تحقیق در ترنتینو ، یک مقصد گردشگری سنتی در قوس آلپ ایتالیا انجام شده است. ما ۳۵۱ پرسشنامه آنلاین تکمیل شده دریافت کردیم که ۲۴۷ پرسشنامه معتبر در نظر گرفته شده است. دادهها با استفاده از روش تحلیل مؤلفه اصلی (PCA) به ماتریس همبستگی چندشکلی تحلیل شدند. PCA از سه بعد نهفته مرتبط که بیش از ۷۲ درصد واریانس نمونه را خلاصه می کند ، اثبات می کند. نتایج نشان می دهد که SMHE ها سه مجموعه مختلف EMP را اتخاذ کرده اند ، و نقش بازیگر عمومی برای تأمین هزینه های فعالیت های عملیاتی بسیار مهم است. این تحقیق ، شکاف دانش را با توجه به الف) انواع EMP ها که توسط SMHE ها پذیرفته شده است ، ب) روشهای مورد استفاده برای دستیابی به این اجرای را کاهش می دهد. این تحقیق ، گنجاندن متغیر تکمیلی در چارچوب ، و بنابراین ماهیت اصلی مطالعه ما را تأیید می کند.