کاهش مصرف انرژی در خانوارهای شهری برای دستیابی به اهداف تحقیق و تحقیقات لازم در مورد آب و هوا و اهداف سیاسی برای کاهش و پایداری CO2 ضروری است. رویکرد غالب سرمایه گذاری در نوآوری های فناوری است که باعث افزایش بهره وری انرژی خانگی می شود. این مقاله فراتر از این رویکرد است ، ابتدا با تأکید بر لزوم اولویت بندی کاهش تقاضای انرژی بر افزایش بهره وری انرژی و دوم ، با پرداختن به چالش مصرف انرژی در سطح جامعه و نه خانوارهای فردی. استدلال می کند که مصرف انرژی در جوامع اجتماعی شکل گرفته است ، که آگاهی از پیامدهای انرژی انتخاب سبک زندگی را ایجاد می کند. با تجزیه و تحلیل نوع خاصی از جامعه ، یک جامعه دیجیتالی ، به نقشی که ارتباطات در صفحه های بحث و گفتگوی آنلاین در روند اجتماعی سؤال از نیازهای انرژی و شکل دادن به یک “سبک زندگی مناسب” ایفا می کند ، می پردازد. مقاله به بررسی سه فرآیند اجتماعی تعامل جامعه پیرامون شیوه های انرژی – اجبار ، تقلید و هنجاری – سؤال از راه های کمک به آنها در فعال کردن آگاهی گفتمانی انرژی می پردازد. در پایان ، مقاله به پیامدهای احتمالی این فرایندهای اجتماعی برای تحقیقات و مداخلات آینده با هدف کاهش تقاضای انرژی می پردازد. برای نشان دادن چگونگی تأثیرگذاری سه فرآیند اجتماعی انتخاب شده بر یکدیگر ، مقاله برگرفته از نتایج یک پروژه تحقیقاتی انجام شده در آمستردام ، تجزیه و تحلیل سهم بالقوه تابلوهای بحث و گفتگوی آنلاین در شکل گیری هنجارهای انرژی در جامعه پایدار گروه فیس بوک آمستردام است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.