این قابل درک است که رسانه های جمعی نیرویی فراگیر در شکل دادن به ادراکات عمومی هستند. این مقاله شامل تئوری تنظیم برنامه برای بررسی این موضوع است که آیا رسانه های جمعی و تا چه میزان می توانند سیگنال از شکست کسب و کار را داشته باشند. در تحلیلی از پوشش خبری مربوط به شرکتهای لیست شده تحت نظارت چینی در طی دوره ۲۰۰۶–۲۰۱۷ ، نشان داده شده است که بنگاه هایی که سهام آنها به دلیل تجربه زیان سالانه متوالی (* ST) تحت شرایط “خسارت ویژه” قرار گرفته است ، بیشتر از اخبار و اخبار پایین تر هستند. احساسات نسبت به بنگاه های دیگر در سه ماهه ای که اعلامیه های “حذف خطر” حذف می شود. بعلاوه ، * شرکت های ST که در نهایت حذف شده اند ، تعداد بیشتری از اخبار را نسبت به سایر شرکت های * ST دارند ، اما ما هیچ مدرکی مبنی بر این نداریم که احساسات اخبار مربوط به خاتمه فهرست باشد. یافته های ما بینشی از اطلاعات رسانه های جمعی و تأثیرات برنامه ریزی آنها در زمینه عدم موفقیت تجارت ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.