این قابل درک است که رسانه های جمعی نیرویی فراگیر در شکل دادن به ادراکات عمومی هستند. این مقاله شامل تئوری تنظیم برنامه برای بررسی این موضوع است که آیا رسانه های جمعی و تا چه میزان می توانند سیگنال از شکست کسب و کار را داشته باشند. در تحلیلی از پوشش خبری مربوط به شرکتهای لیست شده تحت نظارت چینی در طی دوره ۲۰۰۶–۲۰۱۷ ، نشان داده شده است که بنگاه هایی که سهام آنها به دلیل تجربه زیان سالانه متوالی (* ST) تحت شرایط “خسارت ویژه” قرار گرفته است ، بیشتر از اخبار و اخبار پایین تر هستند. احساسات نسبت به بنگاه های دیگر در سه ماهه ای که اعلامیه های “حذف خطر” حذف می شود. بعلاوه ، * شرکت های ST که در نهایت حذف شده اند ، تعداد بیشتری از اخبار را نسبت به سایر شرکت های * ST دارند ، اما ما هیچ مدرکی مبنی بر این نداریم که احساسات اخبار مربوط به خاتمه فهرست باشد. یافته های ما بینشی از اطلاعات رسانه های جمعی و تأثیرات برنامه ریزی آنها در زمینه عدم موفقیت تجارت ارائه می دهد.