از اواخر دهه ۱۹۸۰ ، مالکیت خانه در چین به سرعت افزایش یافته است ، و در کنار آن پدیده خانه های دوم است. در حالی که تحقیقات در مورد خانه های متعدد در چین ، مالکیت و انتخاب تصرف خانه های دوم را بررسی کرده است ، در مورد استفاده و موقعیت مکانی خانه های دوم اطلاعات کمی در دست است. این مقاله با استفاده از داده های نماینده ملی از بررسی امور مالی خانوارهای چین در سال ۲۰۱۵ ، هدف از مستند سازی و تجزیه و تحلیل شغل ، استفاده و موقعیت خانه های دوم خانوارهای شهری در چین است. حدود ۲۰٪ از خانوارهای شهری در چین صاحب خانه دوم هستند. موارد اصلی استفاده از آنها جای خالی ، اجاره و کمک به اقوام است که تنها درصد کمی از آنها برای رفت و آمد در روز و اوقات فراغت در روز استفاده می شود. استفاده از منازل دوم تحت تأثیر چرخه زندگی خانوار ، وضعیت اقتصادی اقتصادی ، ویژگی های خانه ها و منطقه است و بین مسکن کالا و مسکن مرتبط با سیاست متفاوت است. خانه های دوم در شهرهای بزرگ و در مناطق به شدت شهری متداول است و تمایل به نزدیکی خانه های اولیه دارند. برخلاف بازارهای مسکن بالغ در کشورهای غربی که خانه های دوم در درجه اول برای اوقات فراغت و درآمد زایی مورد استفاده قرار می گیرند ، مالکیت چند خانه در شهرهای چین منعکس کننده چرخه زندگی خانوادگی و محدودیتهای نهادی بیشتر از تعقیب اوقات فراغت است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.