آب نبات راک یک مورد قنادی محبوب است و مدتهاست که در اینجا با انگلستان ساحلی در انگلیس ارتباط دارد. یکی از ویژگی های بارز سنگ به اصطلاح fairground این است که به منظور ساختن جذابیت چشم در ارتباط با داشتن متن در مرکز هر یک از چوب ها ، احتیاج به ساخت و ساز دقیق (وقت گیر و ماهر) دارد. این ویژگی طراحی با تولید مشکل ، همه در تقویت جذابیت چشم است – ممکن است در واقع آن را به عنوان “آب نبات چشم” تصور کنید ، زیرا احتمالاً تأثیر مستقیمی بر طعم و مزه شیرینی تولید شده ندارد. ایده ما این است که قطعات کوچک نیش سنگی ساحلی را ارائه دهیم تا در پایان وعده غذایی با الهام از فضای نمایشگاه که توسط تئوری آشپزخانه تهیه شده است به شام ​​ها بدهید. این باعث می شود سرآشپز و تیم او بتوانند نشانه ای شخصی به مهمان بدهند که امیدوارم حس مثبت دلتنگی را ایجاد کند ، موضوعی که پس از پایان وعده غذایی طولانی مدت دوام خواهد آورد. با توجه به چالش های فنی و محدودیت های زمانی مربوط به تولید صابون شخصی با استفاده از روش های سنتی ، تعدادی راه حل جایگزین (شامل روش های مختلف تولید یا اشکال مختلف شخصی سازی آب نبات) پیشنهاد شده است. با توجه به محدودیت های مختلف (به عنوان مثال ، زمان محدود و تمرکز بر کیفیت / اصالت تجربه طعم) ، هنوز یک راه حل ایده آل تعیین نشده است.