یافته های این تحقیق دانش تئوریکی در مورد حقوق نامگذاری تسهیلات / حمایت مالی را نه تنها با تأیید مدلهای نظری قبلی ، بلکه با شامل کیفیت خدمات ، اعتبار ، آگاهی از برند ، تصویر / هویت نام تجاری و مناسب درک شده نیز گسترش می دهد. تحقیق حاضر به عنوان اسناد تاریخی / ادبیات حمایتی به عنوان اولین مدل تجربی کل نگر که در یک محیط ورزش حرفه ای ساخته و آزمایش شده است ، کمک می کند. محققان پیامدهای هر دو سازمان حمایت مالی و تیم ورزشی از ورود به توافق نامه حقوق نامگذاری تسهیلات را مشخص می کنند. این یافته ها از این واقعیت پشتیبانی می کنند که خطر ناکامی در ورود به این توافق ها وجود دارد زیرا به نظر می رسد طرفداران تیم را از حامی مالی جدا می کنند.