بازتاب انتقادی و نظریه های یادگیری تحول گرا عموماً بر تغییر فردی تأکید می کند و به جنبه های سازمانی و اجتماعی کمی توجه می کند. در نتیجه ، این معضلات فردی و نه جمعی است که در آموزش عالی تقویت می شود. با این حال ، فراخوان ابتکار آموزش برای توسعه پایدار نیاز به تغییر تمرکز دارد. در این مقاله ، یادگیری تحول گرا برای پایداری در چارچوب یک دانشگاه آمریکایی در نظر گرفته شده است که ماموریت آن شامل مرکز تعالی آموزش و یادگیری تحول گرا است. این تجزیه و تحلیل به سه بخش به شرح زیر تقسیم می شود: فرایند بازتاب سازماندهی دانشگاه؛ ب) نحوه اساتید معضل جمعی در تدریس خود ج) سطح درگیری دانشجویی در معضلات جمعی با توجه به اصول یادگیری خدمات و تعامل مدنی. با وجود مسیر منحصر به فرد خود ، این مطالعه موردی کیفی استدلال را ارائه می دهد – برای دستیابی به یک تغییر پارادایم به سمت پایداری ، ما باید یک فرآیند سازماندهی تأمل را ایجاد کنیم تا به معضلات جمعی بپردازیم و اساتید و دانشجویان را در یک فرایند یادگیری تحول گرا و مداوم و نهادی قرار دهیم. نتایج نشان می دهد پتانسیل و محدودیت های تجربه تجزیه و تحلیل. علاوه بر این ، این مفاهیم نظری و بینش های عملی برای تقویت تأمل انتقادی و یادگیری تحول گرا به سمت پایداری را مورد بررسی قرار می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.