تا به امروز ، محققان در حسابداری برای بخش قابل توجهی از واریانس در اقدامات رفتار مصرف کننده که مورد بررسی قرار گرفته اند ، نسبتاً ناموفق بوده اند. در اینجا مطرح می شود که یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت این است که اکثر مطالعات مربوط به رفتار مصرف کننده از گزارش های خود استفاده می کنند – پاسخ ها یا پاسخ به سؤالات تحقیقاتی – که غالباً بسیار کارا هستند. همچنین بیان می شود که پاسخ به سؤالات تحقیق عموماً آشکار نمی شود (به طور مستقیم از حافظه برداشته می شود) بلکه در زمان سؤال و پاسخ یک سؤال ساخته می شوند. از آنجا که آنها از فرایندهایی که ذاتاً سازنده هستند بدست می آیند ، گزارشهای خودشیفته مستعد ابتلا به انواع آلودگی های آلوده کننده هستند که در مجموع توانایی محققان را در توضیح یا پیش بینی رفتار مصرف کننده محدود می کنند. چندین پیشنهاد برای پرداختن به فرآیندهای ساخت و ساز در پاسخ و اثرات آنها ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.