در این مقاله چگونگی تغییر ویژگیهای کیفی گزارشهای سالانه در مراحل مختلف چرخه زندگی شرکتها بررسی شده است. ما پیچیدگی ، لحن و احساس ۱۰ کیلومتر را اندازه می گیریم و شرکت ها را در مراحل چرخه زندگی متفاوت آنها طبقه بندی می کنیم. با در نظر گرفتن نمونه ای از ۲۴۲۶۸ مشاهدات مربوط به سال از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۴ ، متوجه می شویم که هر یک از شاخص های چرخه زندگی تعیین کننده ویژگی های متنی مختلف است. نتایج نشان می دهد که افشای ۱۰-K بنگاه های اقتصادی از زمان ورود به مرحله بلوغ ، پیچیده ، کمتر مبهم و خوش بین تر می شوند. اوج وضوح و خوانایی در سطح سررسید ، قبل از ورود شرکتها به مرحله نزول نهایی ، که با بیشترین افشای منفی و مبهم مشخص می شود. در این مقاله شواهدی به موقع برای تنظیم کنندگان و سرمایه گذاران در مورد شرایطی که شرکتها فاش می کنند کیفیت های مختلفی را ارائه می دهد و نشان می دهد که ویژگی های متنی افشای شرکت در مراحل چرخه عمر ایستا نیستند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.