نویسندگان تحقیق می کنند که چگونه موقعیت یک شرکت در شبکه ای از اتحادهای بازاریابی بر عملکرد شرکتهایی که سطوح مختلفی از عدم اطمینان دارند ، تأثیر می گذارد. یک موقعیت برجسته تر – داشتن بسیاری از اتحادهای بازاریابی بهم پیوسته- معمولاً برای بهبود عملکرد یک شرکت تئوریزه می شود. با این حال ، ما می دانیم که موقعیت شبکه برجسته می تواند به جای اینکه عدم اطمینان زیاد باشد ، به عملکرد آسیب برساند. از نظر عملی ، این نتایج می تواند به محققان و متخصصان کمک کند تا تشخیص دهند که خطرات اتحاد بازاریابی از پاداش ها بیشتر است. از لحاظ تئوریکی ، آنها توضیح قابل قبولی را برای تحقیقات گذشته ارائه می دهند که نتوانسته اند رابطه مثبت بین اتحاد بازاریابی و عملکرد شرکت را تشخیص دهند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.