نخستین و بزرگ‏ترین چالش شبکه‏های بین خودرویی موردی، امنیت آنها است. اگر کوچک‏ترین تهدیدی متوجه این‏گونه شبکه‏ها شود چه عواقب ناگوار جانی و مالی به دنبال خواهد داشت و برخلاف اینترنت یا وب، سلامت و جان انسان‏ها به طور مستقیم در معرض خطر قرار می‏گیرد. کافی است شبکه VANET اطلاعات دقیقی به راننده ندهد تا شاهد تصادف و واژگونی و ده‏ها رخداد دیگر باشیم. هدف از این تحقیق بررسی انواع حملات در شبکه های بین خودرویی می باشد. این تحقیق با هدف شناسایی راه های مختلف به منظور جلوگیری از حملات کرم چاله در شبکه های بین موردی و بررسی جدیدترین راه ها می باشد. شناسایی این موارد می تواند راهی در جهت کشف به موقع این مسایل بردارد. این حمله دو گره مهاجم با ایجاد یک تونل خصوصی خود را بعنوان نزدیکترین مسیر به گره مقصد اعلام می کنند که گره های شبکه در ارسال بسته ها این مسیر را بعنوان مسیر میانی خود انتخاب می کنند. در نتیجه این گره ها بسته های دریافتی را به جای ارسال به مقصد، حذف می نمایند. در اینجا به بررسی دو روش جدید می پردازیم که در روش اول از روش تشخیص توزیع شده بحث به میان آمده و در روش دوم طی سه مرحله افزونگی مسیر، تجمیع مسیر و محاسبه ی زمان رفت و برگشت (RTT) کار می کند.