این مقاله شامل دو بخش است. اول ، این گزارش در مورد واکنش های پیش بینی شده از سخنرانان انگلیسی انگلیسی سخنرانان بومی ، نسبت به ارزیابی و ارزیابی گفتمان کتبی دانشجویان فارغ التحصیلان ایتالیایی EFL (41 پیشنهاد کتبی و ۱۷ درخواست کتبی) است. از شرکت کنندگان خواسته شد تا درباره صفات مثبت و منفی ادراک شده متون (مثلاً (قابل قبول بودن) قابل قبول بودن ، طبیعی بودن)) اظهار نظر کنند. برای ارزیابی آنها در چندین بعد (به عنوان مثال ساختار ، مقدار محتوا)؛ و پیش بینی اثرات فوری و تأخیر احتمالی آنها. اظهارنظر معلمان و واکنشهای پیش بینی شده به گفتمان دانش آموزان ، اهمیتی را که آنها به آگاهی فراگیران نسبت به نیازهای بین فردی و حقوق اجتماعی متقابل افراد نسبت داده اند ، نشان داد که برداشت از هنجارهای عملگرا ممکن است برای کشف صلاحیت تعامل آمیز زبان آموزان باشد. درعوض ، رتبه بندی معلمان ، ارزیابی های فنی از نقاط قوت و ضعف (به عنوان مثال (در) انسجام ، ثبت نام (در) مناسب بودن) متون را بیان کرد و زمینه هایی را برای آموزش متمرکز نشان داد. در بخش دوم ، پاسخ اساتید حاکی از آن است که آنها هشدار دادن به زبان آموزان نسبت به پیامدهای بین فردی – اجتماعی از انتخاب های زبانی – تعامل را مفید و مناسب می دانند. این یافته ها حاکی از آن است که یادگیری زبان خارجی می تواند از طریق ارائه اشکال مکمل ارزیابی انجام شود: پیش بینی واکنش های پیش بینی شده از یک “همکار” مدل (بازخورد اجتماعی) با شرح فنی پارامترهای استاندارد “کفایت ارتباطی” (رسمی) ارزیابی).
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.