پژوهش حاضر این فرضیه را بررسی می کند که مارک ها می توانند به طور خودکار افکار مرتبط با مرگ و میر را فعال کنند و به نوبه خود بر رفتار مصرف کننده تأثیر بگذارند. نظریه مدیریت تروریسم (TMT؛ [گرینبرگ جف ، پیسچینسکی تام ، سلیمان شلدون. علل و پیامدهای یک نیاز به عزت نفس: یک تئوری مدیریت ترور. در: Baumeister Roy ، ویراستار خود شخصی و شخصی نیویورک / برلین: Springer-Verlag، ۱۹۸۶٫ صص ۱۸۹-۱۹۲٫]) پیش بینی می کند که میزان مرگ و میر ناشی از مارک منجر به افزایش هزینه ها و دفاع از جهان بینی می شود. یافته های حاضر نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض صریح با مارک بیمه ، دسترسی به افکار مربوط به مرگ را افزایش می دهد ، که به نوبه خود ، اهداف شخصی را نیز افزایش می دهد (آزمایش ۱). آزمایش ۲ نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض نام تجاری بیمه (ضمنی) بر اهدای خیریه تأثیر مثبت می گذارد. علاوه بر این ، نتایج آزمایش ۳ نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض نام تجاری سابلیمی بر دفاع از جهان بینی تأثیر می گذارد به گونه ای که افرادی که به طور ناخودآگاه یک مارک بیمه را رعایت می کنند ، نرخ کالاهای داخلی را مطلوب تر و محصولات خارجی نسبت به افراد تحت شرایط کنترل مطلوب تر مشاهده می کنند. انجمن های تجاری می توانند بر رفتارهای (ناخودآگاه) مصرف کننده به روشهای مختلف غیرقابل پیش بینی تأثیر بگذارند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.