در این مقاله وضعیت فعلی تحقیق در مورد بهزیستی از گردشگری از لنزهای روانشناسی مثبت بررسی شده است. یک بررسی منظم از ۸۲ مقاله همکار بررسی شده در مجلات گردشگری به زبان انگلیسی نشان می دهد که بهزیستی توریست بیشتر از پیامدهای مسافرت به جای پیوند با بازاریابی و مدیریت گردشگری مورد بررسی قرار می گیرد. این مطالعه یک چارچوب مفهومی از پیشینه ها ، قسمت ها و پیامدهای رفاه گردشگران را ارائه می دهد. از نظر عملی ، نتایج استراتژی هایی را در مورد چگونگی استفاده از بهزیستی برای تولید نتایج بهتر برای بازاریابان و مدیران گردشگری نشان می دهد. این مطالعه با نقشه برداری از آنچه در تقاطع بین روانشناسی مثبت و بهزیستی توریست شناخته شده است ، شکاف ها و فرصت های موجود برای تحقیقات آینده در این زمینه را مشخص می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.