در این مقاله چالش های عمده بازاریابی شرکتهای نرم افزاری کوچک در طی مراحل رشد و بین المللی خود با یکدیگر روبرو هستند. این کار با تجزیه و تحلیل فعالیتهای شرکت نرم افزاری کوچک در کنار زنجیره ای از “کسب و کار پروژه” به “کسب و کار محصول” آغاز می شود. این متعاقباً یک تحلیل مختصر از دو مکتب فکری اصلی در بازاریابی انجام می شود ، که در آن یک تغییر پارادایم از مفهوم سنتی از مدیریت آمیخته بازاریابی به سمت “بازاریابی روابط” قابل تشخیص است. سرانجام ، بحث در چارچوبی برای شناسایی چالشهای مهم بازاریابی با مشکلات مدیران شرکت نرم افزاری در ابتدای هزاره بعدی خلاصه می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.