رقابت مقاصد گردشگری یک مسئله اساسی است زیرا این امکان را به مقصد می دهد تا موقعیت خود را با توجه به رقبای خود بدانند. هدف این مقاله سه گانه است: (۱) برای پرداختن به اندازه گیری رقابت از مقاصد گردشگری در سطح منطقه ، (۲) برای نشان دادن مناسب بودن استفاده از تکنیک های چند معیار برای اندازه گیری رقابت ، و (۳) برای اعمال روش های PROMETHEE و GAIA در یک مطالعه رقابت از هشت مقصد گردشگری واقع در منطقه شمالی پرتغال. منطقه متروپولیتن پورتو در رده بندی اول است و پس از آن کاوادو و دورو قرار دارند. نتایج چنین تحلیلی نقاط قوت و ضعف مقایسه را نشان می دهد و به آنها امکان می دهد رقبای واقعی خود و همچنین مقصد دیگری را که بیشتر شبیه آنها است ، شناسایی کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.