هدف از این مقاله ، بررسی اثرات رتبه بندی ویژگی های هتل بر روی مکان است. این تجزیه و تحلیل با توجه به استفاده غالب از بررسی ها و وابستگی متقابل بالقوه آنها بسیار مرتبط است. در چارچوب نظریه چشم انداز ، نتایج نشان می دهد که: ۱) ارزیابی موقعیت مکانی تحت تأثیر ارزیابی سایر خصوصیات هتل است. ب) این تأثیر نامتقارن است ، مطابق با پدیده گریزی از دست دادن (مصرف کننده هتل را به سختی از نارضایتی مجازات می کند تا اینکه بخاطر رضایت خاطر آن را تحسین کند)؛ و III) تأثیر تغییر در ارزیابی سایر ویژگیهای هتل در ارزیابی موقعیت مکانی الگویی را نشان می دهد که خاصیت حساسیت کاهش می یابد. تحقیقات و پیامدهای مدیریتی مربوطه تشریح شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.