هدف از این مقاله ، بررسی اثرات رتبه بندی ویژگی های هتل بر روی مکان است. این تجزیه و تحلیل با توجه به استفاده غالب از بررسی ها و وابستگی متقابل بالقوه آنها بسیار مرتبط است. در چارچوب نظریه چشم انداز ، نتایج نشان می دهد که: ۱) ارزیابی موقعیت مکانی تحت تأثیر ارزیابی سایر خصوصیات هتل است. ب) این تأثیر نامتقارن است ، مطابق با پدیده گریزی از دست دادن (مصرف کننده هتل را به سختی از نارضایتی مجازات می کند تا اینکه بخاطر رضایت خاطر آن را تحسین کند)؛ و III) تأثیر تغییر در ارزیابی سایر ویژگیهای هتل در ارزیابی موقعیت مکانی الگویی را نشان می دهد که خاصیت حساسیت کاهش می یابد. تحقیقات و پیامدهای مدیریتی مربوطه تشریح شده است.