در این تفسیر ، ما به چندین موضوع مهم و سؤال برانگیخته شده توسط مقاله هدف مورفی و دوک می پردازیم. اول ، ما طرز فکر را به عنوان یک چارچوب ذهنی تعریف می کنیم که در انتخاب ، رمزگذاری و بازیابی اطلاعات و همچنین انواع ارزیابی ها و پاسخ هایی که فرد می دهد تأثیر می گذارد. به این ترتیب ، ما پیشنهاد می کنیم که در حالی که مطالعه ثابت در مقابل روحیه رشد مهم است ، کشف و درک چگونگی تأثیر انواع ذهنیت بر رفتار مصرف کننده ، از جمله تمرکز نظارتی ، سطح متقابل ، اجرای در مقابل بحث و قدرت بسیار مهم است. دوم ، ما استدلال می کنیم که لازم است بدانیم که آیا سلسله مراتبی در بین این طرز فکر وجود دارد ، که بعضی از ذهنیت ها اساسی تر و مهمتر از سایرین هستند. سرانجام ، ما این سؤال را ایجاد می کنیم که آیا تأثیرات منطبق ، در جایی که اطلاعات با طرز فکر منطبق است ، همیشه ترغیب بیشتری ایجاد می کنند یا اینکه ممکن است مواردی وجود داشته باشد که عدم تطابق ، یا مکمل بودن ، بهتر باشد.