در این تفسیر ، ما به چندین موضوع مهم و سؤال برانگیخته شده توسط مقاله هدف مورفی و دوک می پردازیم. اول ، ما طرز فکر را به عنوان یک چارچوب ذهنی تعریف می کنیم که در انتخاب ، رمزگذاری و بازیابی اطلاعات و همچنین انواع ارزیابی ها و پاسخ هایی که فرد می دهد تأثیر می گذارد. به این ترتیب ، ما پیشنهاد می کنیم که در حالی که مطالعه ثابت در مقابل روحیه رشد مهم است ، کشف و درک چگونگی تأثیر انواع ذهنیت بر رفتار مصرف کننده ، از جمله تمرکز نظارتی ، سطح متقابل ، اجرای در مقابل بحث و قدرت بسیار مهم است. دوم ، ما استدلال می کنیم که لازم است بدانیم که آیا سلسله مراتبی در بین این طرز فکر وجود دارد ، که بعضی از ذهنیت ها اساسی تر و مهمتر از سایرین هستند. سرانجام ، ما این سؤال را ایجاد می کنیم که آیا تأثیرات منطبق ، در جایی که اطلاعات با طرز فکر منطبق است ، همیشه ترغیب بیشتری ایجاد می کنند یا اینکه ممکن است مواردی وجود داشته باشد که عدم تطابق ، یا مکمل بودن ، بهتر باشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.